martes, 14 de abril de 2020


Bona tarda a tothom! 
Primer de tot volia donar les gràcies a tots els participants de les 

Confiolimpiades 5èA (em vaig inspirar en la proposta que va fer en Saúl, i que ja vaig publicar al blog en el post anterior). Gràcies, gràcies i gràcies per la vostra implicació: pares, mares, tiets, avis, nens i nenes, sou fantàstics! 
A més, també,m'heu ajudat a monar una  sorpresa per l'aniversari de l'Aarón i la Thalia i em consta que els hi ha encantat. Hem guardat junts el secret i ha estat tot un èxit.



·        Llenço ara una nova proposta:  

  •      Ensenyem el nostre posat més "mono" i també la nostra mona (de Pàsqua). Es tracta d'enviar al meu email una foto de la vostra mona de pàsqua o algún pastisset que hagueu fet durant aquests dies i a més una foto vostra fent el mico! serà divertit! envieu-les a a rcastro@jmaragallrubi.cat i les penjaré al blog!



Moltes gràcies,

Raquel


Mostro les primeres mones que han arribat! mmmmm….quina bona pinta reposters i reposteres! Felicitats!


Alex Ruiz:


Sara:


Zoe:


No hay comentarios:

Publicar un comentario